maanantai 22. lokakuuta 2012

anrietta.pictures.fi

Tässä parina päivänä oon säätäny mun kuvasivuja uuteen uskoon, niin en oo paljoa kerinny tänne kirjoittelemaan tai mitään. :) Mutta nyt homma alkaa olemaan sellaisessa kunnossa, että ellen jaksa innnostua CSS-koodiin tarttumaan, niin sivut on aika valmiit. 

Sitten taas vaan väkertään lisää kuvia sivuille.. :D Ihan hullua, että vieläkin on kesältä kuvia jäljellä.. Nyt syksyllä eipä oo oikee kerinny kuvailemaan.. Ollu niin sateiset kelit että ei oikeen oo inspiroinu. Tänään ois ollu puolilta päivin kyllä aivan upea ilma kuvailla, mutta taas kohtaa tän ongelman, että ei olis ketään kuvattavana. Vaikka oishan sitä voinu mennä ikuistamaan kerrankin kauniita syksyn maisemia, mutta lämmin peitto ja päivätorkut voitti tällä kertaa.. :D 

Mutta eipä  enempiä tällä kertaa, siirryn nyt pikkuveikan studio-rippikuvien pariin, jos vaikka sais ne tässä pian valmiiksi ni pääsis tekee mun ja Nellin edelliseltä miljööreissulta otettuja kuvia taas eteenpäin.. Siinä meinaan on niiiin makeeta settiä että sormet oikee syyhyy päästä taas niihi kuviin käsiks.. :D

Nää mun uudistetut kuvasivut löytyy muuten siis osoitteesta http://anrietta.pictures.fi/ !
Käykääpi kurkkimassa! ;)
Loppuun vielä kuvankaappaus mun uusien sivujen etusivusta:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti