maanantai 3. syyskuuta 2012

Photariöverit!

Muokkasin tossa ajankulukseni yhtä kuvaa itestäni mitä löysin jostai lightroomin uumenista viime keväältä. Tein sille siis aika oikeesti övereitä juttuja ja lopputulos oli se että ku arto näki sen kuvan ni se kysy et jostai googlestako mä sen löysin, ei ollenkaa tunnistanu et mä oon siinä.. :D eli, mitä tästä voimme päätellä.. ainakin sen, että photarilla voi tehä vaikka minkänäkösestä naisesta toisennäkösen, eli siinä voi sitte miettiä mainoksia ja niitä täydellisiä naisia niissä ja miettiä kuinka monta photarituntia niihi on käytetty .. :D

Eli laitan tähä ny muokatun ja melko orginaalin version. oon tehny siihe vaa samat curves säädöt jne mitä toiseenki mutta en oikeestaa käyny käsiks mitenkää mun ulkomuotoon.. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti