perjantai 11. tammikuuta 2013

Tästä ei voi päivä muutako parantua.. :'D



Joo, ei tää munkaan elämä aina täydellistä ole.. 

Eilis illasta lähtien on tuntunu et jollain on jotain mua vastaan..

-Kissa pissi sohvalle ja sitä sohvatyynyy on taas kiva yrittää saada puhtaaks ja hajuttomaks.
(tää tapahtu kyl jo keskiviikkona, mutta eilen piti sit yrittää sitä pestä, ja ny menee varmaa 2vk et tyyny on taas kuiva..)
-Nukuin eilen päikkäreiltä pommiin ja koulu jäi taas väliin.

-Elixiassa huomasin, että mun toinen reenikenkä oli jääny kotii!
no eipä sit muuta ko paljaisvarpain tunnille.. 

-Kesken jumpan onnistuin jotenki reväyttämään kai toisen takareiteni/pakaralihaksen.. Ainakaan askelkyykkyjä en kyenny tunnilla tekemään lähes ollenkaan ku sattu niin sairaasti. Kotona oli onneks kylmägeeliä mitä levittelin sit reippaasti jalkaan illalla ja sit joskus yölläki ku heräsin varmaa ku Arto tuli nukkumaan.. Aamulla oli jo paljon paremmassa kunnossa onneks. Jos sitä maanantaina uskaltais powerissa taas kyykkäillä jne.

-Kunnon yöunista huolimatta olin tänää töissä olin väsyneempi varmaan ku minään päivänä tällä viikolla. 

- Keitin itelleni sit toisen kahvikupillisen töissä ja huomasin, että maito on loppu.. Viemäriin sit kahvi ja jatkoin silmät edelleen ristissä töitten tekoo.. En meinaa pysty sietää kahvii ilman maitoo. ilman sokerii menee, mutta ei ilman maitoa!

-Elixiassa huomasin että mun vesipullo oli ollu auki ja valuttanu kaikki loput vetensä laukkuun. Siinä oli sit kiva laittaa märät reenivaatteet päälle, kenkiä myöten.
(tällä kertaa oli sentää molemmat kengät matkassa!)

Sellanen pieni onni kyllä tässä, kun aamulla oisin halunnu ottaa kameran mukaan mutta en sit millää löytäny mun linssisuojusta mistään, joten päädyin siihe et kamera saa jäädä kotiin. 
Onneks. en haluu ees ajatella mitä sille ois tuol laukussa käyny. :s

-Bussissa mun piti sheikata mun palautusjuomaa, mutta olin epähuomiossa avannu jo korkin ja sheikkasin sit juomat päälleni. Jesh.

-Kotiin kun tulin ja otin kenkiä pois jalasta, niin vetskari hajos toisesta kengästä..
Mulla siis on kahdet talvisaappaat. Toiset odottaa et vien ne tänää pesuun ku ne syystä tai toisesta haiskahtelee koko aika kissanpissalle.. Ja ny toisista hajos vetoketju = mulla ei oo kenkiä. 

-Mun kuulokkeet melkein joutu Vilin tuhottaviksi.. :s onneks kerkesin pelastamaan ne siltä ja vielä ainaki toimii..

Nojoo.. Taidan mennä nukkumaan ja unohtaa, mitä kaikkee tässä on tapahtunu.. :'D 
Illalla on varmaan tulossa hyvä nuortenilta. Sellasta tällaset vastoinkäymiset yleensä vaa enteilee.. :D

 Ja oli mulla eilen iha hyväki päivä osittain ku löysin kirppariltaki kaikkee kivaa, mutta niistä ny sit joskus myöhemmin. Nyt tarviin ne nollaustorkut.. :D

JA tässä pientä muistutusta myös itelleni:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti