tiistai 8. tammikuuta 2013

Unirytmi, mikä se on?

Joo, näin tässä nyt taas kävi.. :'D Menin siis nukkumaan joskus puol1 aikaan yöllä, ja yllätysyllätys, heräsin jostain syystä klo 02.39, lähes virkeenä. No tietty sit yritin iha tavanomaisesti nukahtaa uudestaan, mutta huomasin pyöriväni sängyssä vielä puolenkin tunnin päästä. 
 Mun kroppa varmaan luuli että se nukkuu ny vaa päikkäreitä ja siks heräs reilu 2h jälkee iha virkeenä.. 
Ny kello on vähä yli puol neljä ja tein sellase päätöksen, että nousen nyt, teen meiä seurakunnan NEWS taiton loppuu tässä aamukahvia ja aamupalaa nauttiessa (iha viimeistely juttu vaan, maks 1h) ja sit lähen aikasempaan töihin, ja sit taas voin töistä lähtee vastaavasti aikasempaa sen jälkee ku aamuvuorolainen on tullu paikalle. Sitten elixiaan ni sieltä pääsen pois sit varmaa puol10 bussilla jo viimestään, ni kerkeen sit nukkumaan kotona päikkäritki ennen kaupunkiin lähtöä. Koska sillon ne maistuu takuuvarmasti! :D 

It sounds like a plan? 
Kerron sit illalla (jos oon hereillä) et miten meni.. :D

Odotan kyllä sit ens syksyä, kun pitää jättää toi apteekin siivoushomma ja alottaa kunnon opiskelut TAMKissa. AIKASINTAAN kasin aamuja tulee sit olemaan, joskus voi olla että meneeki vasta kympiks tai 12 kouluun! (Sillon vois kyl men Elixiaan ennen kouluu, ku toi aamusali tuntuu sopivan mulle :D) ja iltasin VAPAATA! <3 eikä oo katastrofi jos pääsee nukkuu vasta klo 1, koska herätys noin klo7 aikasintaan ja 6h yöunet riittää mulle yleisesti ottaen aika kivasti.. :D 
Kun ei vaa iha joka yö jää nii lyhyiks.. :D

Tää 1,5v on ollu kyllä niin mun luonnon vastanen päivärytminsä kera. Ku mä en yksinkertasesti osaa mennä ajoissa nukkumaan. Vaikka on sitä yritetty opetella tässä.. :D

Nojoo, mutta nyt siirryn tekemään sitä taittoa, että tää aikasin heräämisen hyöty ei mee kokonaan hukkaan! :D JA aamupalaa! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti